Kosár

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket („ÁSZF”) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Az Üzemeltető magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Ön az Eladó által üzemeltetett weboldal használatával, illetve a vásárlásával magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, tudomásul veszi és elfogadja az abban foglaltakat.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Kisznyér és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság („Üzemeltető” vagy „Eladó”)

Székhely: 1042 Budapest, Árpád út 90-92.
Adószám: 10929685-2-41
Cégjegyzékszám: 01 -09-361089
Nyilvántartja a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@digelstorebudapest.hu
Telefonos elérhetőség: +36 (20) 212-8498

Vevőnek minősül bármely természetes vagy jogi személy, amely az Eladótól annak webáruházában (digelstorebudapest.hu) terméket rendel, vele adásvételi vagy egyéb szerződést köt a termékek kapcsán.

Vevő abban az esetben minősül fogyasztónak, ha a Vevő a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Megvásárolható termékek köre

A digelstorebudapest.hu webáruházban megjelenített termékek online, házhozszállítással rendelhetőek meg. Lehetőség van személyes átvételi lehetőségre is, üzletünk nyitvatartási idejében.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

– Ruházat

– Lábbeli

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban (HUF) értendőek, és tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházban részletesen feltüntetésre kerül a termék neve, leírása és a termékekről készített fotó. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az Eladó nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges különbözőségért.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó teljeskörűen tájékoztatja a vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a webáruházban értékesített termékek és az Eladó budapesti üzletében fellelhető termékek árai között eltérés legyen.

Rendelési információk

A vásárláshoz regisztráció szükséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különösen:

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”);

– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elker. tv.”);

– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet

Tájékoztatjuk, hogy a vonatkozó jogszabályok kötelező (eltérést nem engedő) rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

A jelen ÁSZF 2018. 05.01 napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et azzal, hogy a módosításra a honlapon külön felhívja a látogatók figyelmét.

Eladó fenntart magának minden jogot a honlapja, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Eladó írásos hozzájárulása nélkül, kivéve az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató megismerés céljából történő letöltése.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított két munkanapon belül.

Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Amennyiben a termék vételárának kiegyenlítése előre megtörtént és a megrendelés visszautasítására kerül sor, úgy az előre kiegyenlített összeg visszautalásra kerül az összeg megfizetőjének részére.

Rendelés menete

1. Jelentkezzen be a webáruházba és a megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „kosár” ikonra kattintással.

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „X” (Termék eltávolítása) gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően a kosár tartalma automatikusan frissül. A vásárlás megkezdéséhez kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. A kosárba helyezett termékek vásárlási szándékát számítástechnikai rendszerünk nem tekinti véglegesnek, ezért a megrendelés véglegesítése előtt előfordulhat, hogy az adott terméket/termékeket időközben már megvásárolták és emiatt már nincs készleten, ezért Eladó felelősséget nem vállal.

3. Számlázási / Szállítási, illetve a belépési adatok megadása (Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.)

4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása (részletesen ld. az 5- 8. pontban)

5. Megrendelés elküldése

6. Az adatok megadását követően a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban (pl: a kiszállítás körülményire illetően). Vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés elküldését követően viszont az Eladó nem tudja garantálni a Vevő kérése esetén az adatok vagy a megrendelt tételek módosítását.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

8. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük a várható szállítási napot és a termék adatokat. A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk, amelyben tájékoztatjuk a Vevőt arról, hogy a rendelés feldolgozása folyamatban van. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, úgy a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó kizárja a felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vevő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, az Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

Amennyiben a webáruházban vásárol, automatikusan létrejön a felhasználói fiókja, így a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni, és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok automatikus kitöltésével. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.7

A megrendelt termék ára / házhoz szállítás díja fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre, bankkártyával történő kiegyenlítésére is. Ebben az esetben válassza a „K&H bankkártyás fizetés” fizetési módot, ekkor a “Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után átkerül a Kereskedelmi és Hitelbank biztonságos banki fizetés oldalára, ahol megadhatja bankkártyája adatait. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: MasterCard termékek (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), VISA termékek (VISA, VISA Electron, VPay), JCB, American Express

Házhozszállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A GLS a csomag kézbesítésének reggelén a Vevő által megadott telefonszámra SMS értesítést küld, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállításra kerülnek az Eladó telephelyére.

Házhoz szállítás díjszabása

Magyarország egész területén a szállítási- és csomagolási költség értékhatártól függetlenül 1.500 Ft. Utánvétes fizetés esetén 300 Ft kezelési költséget számolunk fel. Magyarországon kívüli országokba jelenleg nem szállítunk.

Átvétel márkaüzletünkben

A Vevőnek lehetősége van a megrendelt termék(ek) Eladó budapesti márkaüzletében történő átvételre (1051 Budapest, Október 6. u. 3.), nyitvatartási időben. Ebben az esetben fizethet online bankkártyával előre vagy átvételkor az üzletben készpénzben vagy bankkártyával. A rendelés átvételének iőpontjáról az Eladó e-mail-ben és telefonon értesíti a Vevőt. Az e-mail kézbesítésétől számított 7 naptári napon belül van lehetősége átvenni a terméket az üzletben. Ha nem történt meg az átvétel, a 8. napon a rendelés törlésre kerül és a termék visszaküldésre kerül raktárunkba. Online bankkártyás előre fizetés esetén ezután történik meg a visszatérítés rögzítése, illetve a raktárba való visszaérkezéstől számított 14 napon belül a vételár visszautalása. A bankkártya adatait és a bankszámlaszám valódiságát és helyességét Eladó nem ellenőrzi, így annak helytelen vagy téves megadásából eredő bármely kárért a Vevő felel. Eladó csak arra a bankszámlaszámra tudja visszatéríteni a vételárat, amellyel a Vevő a rendelés leadásakor fizetett. Márkaüzletünkben való személyes átvétel esetén szállítási költség a Vásárlót nem terheli.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Online fizetés bankkártyával

Interneten keresztüli fizetés

A digelstorebudapest.hu webáruházban a Kereskedelmi és Hitelbank (továbbiakban K&H Bank) biztonságos rendszerén keresztül vásárolhat bankkártyával. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg: a webáruház kizárólag a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg Öntől. A fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat Ön a K&H Bank 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán adhatja meg. Ezekről az adatokról a webáruház sem a fizetés során, sem később nem értesül, azokat kizárólag a K&H Bank kezeli, és a számlakezelő, kártyakibocsátó bankon kívül nem osztja meg harmadik féllel. A webáruház kizárólag a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről értesül, s erről tájékoztatja a vásárlót is.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben felmerül a bankkártyával történő visszaélés gyanúja, úgy az Eladó jogosult az ellentét feloldása okán a Vevőt az eltérés okának tisztázására felszólítani és amennyiben Eladó szükségesnek látja, úgy az illetékes hatóságok, különösen, de nem kizárólagosan az illetékes rendőrkapitányság részére a visszaélés gyanúját bejelenteni.

Elfogadott bankkártyák típusai

A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard termékcsaládba tartozó MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA, VISA Electron, VPay, JCB és American Express bankkártyákat fogad el.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan bankkártya, amely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lett, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

A bankkártyás fizetés folyamata

A digelstorebudapest.hu webáruház oldalán kiválasztja az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ekkor a “Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után át lesz irányítva a bank titkosított oldalára. A bank titkosított felületén a kártyaadatok megadása után, a fizetés gombbal jóváhagyja a tranzakciót. A fizetést követően a banki oldal visszairányítja a digelstorebudapest.hu webáruházba, és a vásárlásáról visszaigazolást kap. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakció­azonosítót. A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti -, a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző “Vissza/Back” vagy a “Frissítés/Refresh” gombjára kattint, illetve bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Fontos tudnivalók a bankkártyás fizetésről

A teljes tranzakció megbízható, titkosított banki szervereken zajlik. A digelstorebudapest.hu webáruházhoz nem jutnak el a bankkártya adatok, ezekről csak a bank értesül. Egy vásárlást nem lehet többször kifizetni, ez ellen véd a rendszer. Amennyiben túlfizetés történik, vagy valamilyen okból kifolyólag a megrendelt áru nem szállítható, jóváírásra van lehetőség. A kártyás fizetés során magyar forintban (HUF) történik a tranzakció.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló az Eladó internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Fontos, hogy a foglalás nem jelent automatikus terhelést! Bármilyen fellépő probléma esetén a lefoglalt összeg feloldásra kerül.

Sikertelen fizetések és teendők

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

Kártya jellegű hiba

A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

A kártyahasználat tiltott.

A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláírás csíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 

Kapcsolati jellegű hiba

A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba

Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza az Eladó oldalára, a tranzakció sikertelen.

Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakció-azonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól SMS-t kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban az Eladó azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza az Eladó internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Biztonság

Mitől biztonságos a K&H bank weboldala?

A K&H Bank a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon kéri be. A VeriSign cég teszi lehetővé a K&H Bank számára a 128 bites titkosító kulcs használatát, ennek segítségével biztosítják a kommunikációs csatorna SSL alapú titkosítását. Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése, jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngészőprogram az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a K&H Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A Mastercard/Maestro esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A K&H Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

Mastercard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Jótállás

A termékekre 12 hónap jótállást vállalunk. Termék meghibásodása esetén márkaüzletünk címén és telefonszámán kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.. A jótállás üzletünkben érvényesíthető, a termékek üzletünkbe történő eljuttatásának költsége a Vásárlót terheli. A hibás terméket közvetlenül üzletünkbe is visszaküldheti a Kisznyér és Társa Kft. 1051 Budapest, Október 6. u. 3. címre. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

A Vevőnek a vásárláskor kapott nyugtával/számlával kell igazolnia, hogy a terméket az Eladótól vásárolta.

A jótállási jog érvényesítése során a Vevő választása szerint elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. Ilyenkor figyelembe kell venni a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet. A Vevő az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is kérheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidővel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. A termék kijavításával, illetve a javítás idejével a jótállási idő meghosszabbodik, míg a kicserélt termék (vagy annak egy része) tekintetében a jótállás újraindul. A jótállási jog érvényesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit figyelembe véve kell elvégezni. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállási jog érvényesítése során törekednie kell az Eladónak arra, hogy a javítást/cserét 15 napon belül elvégezze.

A kötelező jótállás a Vevő jogszabályból eredő jogait (különösen a szavatossággal összefüggő jogait) nem érinti.

Amennyiben a Vevő jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem, vagy nem megfelelően rendezte, a Vevő jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

A jótállási igényt az Eladó elutasíthatja, amennyiben az alábbiak közül bármely eset bizonyítható:

a termék hibája nem rendeltetésszerű használat miatt jelentkezett;

a termék hibája természetes kopás eredménye.

Kellékszavatosság

A Ptk. alapján minden új termékre főszabályként 2 év kellékszavatosság vonatkozik fogyasztói szerződés esetén. A fogyasztói szerződés akkor jön létre, amikor az Eladótól a Vevő terméket vásárol a weboldalon keresztül.

A szavatosság 2 évének első 12 hónapjában az esetleges hibák esetén az Eladó:

– vagy a Vevő igényének megfelelően intézi a termékkel kapcsolatos minőségi kifogást, vagy

– bebizonyíthatja, hogy a termék annak nem rendeltetésszerű használata miatt hibásodott meg, a hiba természetes kopás következménye, de a termék mindenképpen mentes a gyártási hibáktól.

A Vevőt megillető jogok:

A Ptk. alapján a Vevő hiba esetén elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhet. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a termék javítható, vagy cserélhető (ugyanolyan termékre), akkor a Vevő e két lehetőség közül választhat. Amennyiben a kicserélés költsége jóval meghaladja a javítás költségét és a termék a javítás után használatra alkalmas, akkor az Eladó jogosult a javítást felajánlani – természetesen ésszerű, mindkét fél által elfogadható határidő mellett (lehetőleg 15 napon belül). Aránytalan többletköltség mellett is lehetséges azonban, hogy az Eladó mégis elfogadja a Vevő kicserélésre vonatkozó igényét, amennyiben a Vevő számára a kijavítás (és esetleg az ezzel járó határidő) kiemelt kényelmetlenséget jelent.

A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Eladó adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye.

Amennyiben a terméket nem lehet javítani és cserélni sem, vagy ezek megfelelő határidővel nem biztosíthatóak, vagy ha a kijavítás/csere nem hozott eredményt, akkor a Vevő árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől (visszakérheti a vételárat).

Ezektől eltérően lehetősége van a Vevőnek arra is, hogy a hibás terméket kijavítsa, vagy mással kijavíttassa, amennyiben a kijavítást az Eladó nem vállalta, vagy megfelelő határidővel nem tudta elvállalni.

A kellékszavatossági igény érvényesítéséhez szükséges, hogy a Vevő vagy meghatalmazottja jelenjen meg az Eladó üzletében a vásárlást igazoló számlával vagy blokkal és bemutassa a hibás terméket. Valamennyi feltétel együttesen szükséges a szavatossági igény érvényesítéséhez.

Amennyiben a Vevő a terméket nem rendeltetésszerűen használta, vagy a hiba természetes kopás következménye, a szavatossági igényt az Eladó elutasítja.

Az Eladó a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekről jegyzőkönyvet vesz fel. A Vevő a minőségi kifogással érintett termékeket tiszta állapotban köteles visszavinni/visszaküldeni, mivel a hiba megállapításához, illetve a hiba okának feltárásához feltétlenül szükséges pontosan látni a terméket.

A termék 6. hónap utáni meghibásodásai esetén a bizonyítási teher már a Vevő oldalán van, azaz vita esetén (vagyis ha a felek nem tudnak megegyezni, hogy a hiba oka gyártási eredetű-e, vagy pedig más) a Vevőnek kell szakvéleményt szereznie a hiba eredetéről.

Termékszavatosság

A Vevőnek a kellékszavatossági jog mellett lehetősége van – választása szerint – a minőségi kifogással érintett termékével a termék gyártójához fordulni. Ezt a jogát akkor gyakorolhatja, ha ezzel párhuzamosan az Eladónál kellékszavatossági igényt nem érvényesített.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Vevő a termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényt kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben lehet gyakorolni. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt   egyszerre,   egymással   párhuzamosan   nem érvényesíthető.

A termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesíthető.

Elállás vagy felmondás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályiról szóló, 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy felmondhatja azt, visszaküldheti a megrendelt terméket. A Vevő (fogyasztó) az elállás vagy felmondás jogát az erre irányuló egyértelmű – a határidő lejárta előtt az Eladó postai vagy e-mail címére küldött –  nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.

Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Vevő által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladót felelősség nem terheli.

A Vevő mindaddig visszatarthatja az előző bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaszolgáltatni (átadni az Eladó üzletében).

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban (akár e-mailen), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat a Vevő maga viseli.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Vegyes rendelkezések

Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a webáruházból történő vásárlás (szerződéses nyilatkozata) fizetési kötelezettséget von maga után.

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Eladó az ÁSZF alapján őt megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

Eladó és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Békéltető testületek elérhetőségei az alábbi honlapon találhatóak: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

A Budapesti Békéltető Testület e-mail címe: bekelteto.testulet@bkik.hu; további elérhetőségei:

székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

Eladó tájékoztatja a Vevőt arról, hogy a békéltető testületi eljárásban a Vevőt együttműködési kötelezettség terheli.

Vevő az Eladótól kapott rendelésazonosítót (rendelési számot) és a rendeléssel kapcsolatban kapott valamennyi információt köteles bizalmasan kezelni és ezen információk harmadik személy részére történő átadásából származó felelősség és az ebből eredő kár teljes körűen terheli.

Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi módokon és elérhetőségeken terjesztheti elő:

személyesen az Eladó budapesti üzletében (1051 Budapest, Október 6. u. 3.);

telefonon (+36 1 370 1316, +36 20 212 8498) az üzlet nyitvatartási idejében (H-Szo 10:00-19:00, V 10:00-18:00)

postai úton (1051 Budapest, október 6. u. 3.);

e-mailben (info@digelstorebudapest.hu );

a digelstorebudapest.hu weboldalon

az Eladó budapesti üzletében, a vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal nyitvatartási időben.

Az írásbeli panaszokat az Eladó a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Írásbeli panaszként kezeljük a fenti elérhetőségre küldött leveleket is. Üzletünkben a fogyasztók által a vásárlók könyvébe tett bejegyzést, valamint az egyéb formában leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezeljük.

A szóbeli panaszokat lehetőség szerint helyben, azonnal megoldjuk. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a fogyasztó egyetértésével vesszük fel és egy példányát a fogyasztónak átadjuk. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldjük ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.

Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, Vevőnek az alábbi jogérvényesítési lehetőségei vannak:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál (Vevő a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, melyek elérhetőségei megtalálhatóak a következő honlapon: http://jarasinfo.gov.hu/

Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése (ld. a „Vegyes rendelkezések” alatt)

Bírósági eljárás kezdeményezése

Online vitarendezési fórum igénybevétele: A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Az online vitarendezési platformot használatához, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. (Az online vitarendezési platform az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érhető el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület segít Önnek (elérhetőségeit lásd a „Vegyes rendelkezések” alatt).

Adatkezelés

A Vevő adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: Adatvédelmi tájékoztató

Budapest, 2018. november 19.

Utoljára frissítve: 2023. február 28.